«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Сандықтау ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»
«Общеобразовательная школа села Сандыктау отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептегі қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру

14.01.2021

Мектептегі қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру


Коронавирустық инфекцияның өршуі және онымен байланысты карантин бүкіл әлемдегі адамдарды өмір салтын түбегейлі өзгертуге және қашықтағы жұмыс түріне қайта құруға мәжбүр етті.

Қашықтықтан оқыту кез-келген жерде және кез-келген уақытта білімді алуға мүмкіндік береді.Өзін-өзі оқшаулау режимін енгізгенге дейін қашықтықтан оқыту негізінен қосымша білім алу әдісі ретінде қолданылды. Бүгінгі күннің жағдайы бойынша қашықтықтан білім беру- білім берудегі жалғыз мүмкіндік болды. 

Мектеп оқушыларына арналған қашықтықтан оқыту электрондық байланыс құралдарын пайдалануды көздейді, яғни  интернетке қосылған компьютерлер, электрондық гаджеттер. Біздің мектептің барлық оқушылары интернетке қол жетімді

Қашықтықтан оқыту жүйесі жаңа емес, ол баяғыда, 18 ғасырдың соңында жасалып, содан бері сәтті қолданылып келеді.

Біздің мектепте қашықтықтан оқыту қалай өтеді? Сабақ материалдары онлайн мектеп білім беру платформасына жүктеледі, мұғалімдер дайын сабақты немесе видео материалды, сабақтың тақырыбына сәйкес өз бетінше дайындалған презентацияларды пайдаланады. Әдетте, алдымен сабақтың тақырыбын түсіндіру өтеді, содан кейін оқушы тапсырмалар мен тестілерді орындайды. Оқушы жұмыс нәтижесін көреді, ұпай және түсініктеме түрінде кері байланыс алады, қателік жіберген тапсырмаларды пысықтауға мүмкіндігі бар. Содан кейін мұғалім оқушы алған ұпайларды Kundelik.kz электронды күнделігіне енгізеді. 

Қазіргі уақытта бұл нұсқа ең өзекті болып табылады. 

«Eлarнa» арнасындағы теледидар сабақтары қосымша материал ретінде қолданылады.
Қашықтықтан оқыту кезінде мұғалімдер мектеп оқушыларының білімін қалай бағалайды?
Мұғалім әр сабақта оқушының өз бетінше немесе мұғаліммен бірге бейнебайланыс арқылы орындайтын тапсырма береді. Тоқсандық бағалау бірнеше айнымалылардан тұрады: қалыптастырушы бағалау - 25%, бөлім бойынша жиынтық бағалау (SOR) - 25%, тағы 50% - тоқсандағы жиынтық бағалау. Осы жалпы көріністен тоқсандық баға шығады. Мұғалімдерге оқытудың жаңа формасы мен оқушылардың көру қабілетіне байланысты жүктемені ескере отырып, дозаланған үй тапсырмасын беру ұсынылады, сондықтан оның көлемі азаяды. Оқушылар онлайнмектеп, Күнделік кз плаформасы арқылы бір тапсырма орындайды. Ең бастысы - балалардың денсаулығын сақтау, оның ішінде психологиялық.
Ағымдағы оқу жылында қазіргі бес балдықтың орнына он балдық білімді бағалау жүйесі енгізілді. Жаңа градация бойынша - 1-3 балл - «жаман»; 4-5 балл - «қанағаттанарлық»; 6-7 ұпай - «жақсы» және 8-10 ұпай - «өте жақсы».

Екінші тоқсанда 1-4 сынып оқушылары әрқайсысы 15 адамнан тұратын дәстүрлі форматта кезекші сыныптарда оқыды. Коронавирустық инфекцияның таралуын болдырмау бойынша барлық шаралар қатаң сақталды: дәліздерде белгілер қойылды, үстел басында бала жалғыз жұмыс істеді, сыныптар толық дезинфекцияланды, зарарсыздандырғыштар қолданылды. 

Сынып жетекшілері коронавирустың алдын-алу бойынша әңгімелер, сынып сағаттарын өткізді, балаларға маска киюді, қолды жууды, антисептик қолдануды үйретті, «Мектептегі инфекцияны қалай жұқтырмауға болады» атты жарқын және түсінікті жадынамалар дайындады. Нәтижесі: мұғалімдер де, оқушылар да ауырған жоқ.

Қашықтықтан оқыту кезінде сынып жетекшісінің рөлі жоғарылайды.
Сынып жетекшілері:
- ата-аналармен түсіндіру жұмыстарын жүргізеді, хабарламаны SMS хабарлама, телефон арқылы немесе мессенджер қосымшаларында жеке хабарлама арқылы жеткізеді;
- оқушыларға және олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) ерекше режим кезеңіндегі сабақ кестесін хабарлайды;

- ата-аналарға балаларының оқу  нәтижелері туралы хабарлайды;

- сынып сағаттарын, онлайн сайыстар өткізеді.
Білім беру процесінің кез-келген формасы сияқты, қашықтықтан оқытудың жағымды және жағымсыз жақтары бар.
Қашықтықтан оқытудың жағымды жақтары:
оқушылар мен мұғалім арасындағы байланыстың болмауы, бұл әсіресе пандемия кезінде маңызды;

қаржылық шығындарды азайту және оқу процесін ұйымдастыру уақытын қысқарту. Мысалы, жиналып, оқу орнына дейін баруға уақыт босқа кетірмеу;
оқу үдерісінің уақыты мен қарқынын өз бетінше таңдау мүмкіндігі;
материалды толығырақ зерттеуге мүмкіндік беру;
Қашықтықтан оқытудың жағымсыз жақтары:
-қол жетімді компьютердің болуы, интернетке желісіне  қосылу қажеттілігі
- тәртіптің нашарлауы (өзін-өзі тәрбиелеу). Әр оқушының іс-әрекетке өз бетінше қатысуы маңызды мәселе болып табылады. Тек осы жағдайда ғана ақпарат игеріліп, қолданылатын болады. Әрбір оқушының жауапкершілік пайда болуына ықпал ететін өзінің «ядросы» болуы маңызды.
- ынталандыратын бәсекелік сәттің болмауына байланысты оқуға деген мотивацияның төмендеуі;

Қашықтықтан білім беруде айтылғандардың бәрін қорытындылай келе, үлкен кемшілік - мұғалімдермен толық байланыстың болмауы, яғни тірі сабақ.

 
Просмотров: 349


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст